Könyvek első és utolsó mondatai 2.


A BEJEGYZÉS SPOILERT TARTALMAZ!

Sziasztok! Jó sok idő után újra itt vagyok! Mielőtt még rátérnénk a könyvekre röviden el szeretném mondani mért is nem volt már egy ideje poszt. Nem tudom, hogy volt-e már veletek olyan, hogy nem éreztétek, hogy ti magatok, a személyiségetek benne van abban, amit csináltok. Na én pont így éreztem, sőt érzek is némely bejegyzésemmel kapcsoltban. Úgy gondolom, hogy csak a nyers tényeket írom, nincs benne a tényleges véleményem, gondolataim. Még mindig ezen dolgozom a háttérben, viszont szeretem a blogot vezetni, így most már muszáj volt valamit írnom, így az egyik legsikeresebb bejegyzésem második részét olvashatjátok lentebb. Az első részt IDE kattintva elolvashatjátok. Remélem tetszeni fog és ha van kedved, írd meg hozzászólásban, mely könyvekre jöttél rá. 


1. "Az előző hét hideghulláma véget ért, a nap fényesen ragyogott le Claryre, ahogy a lány átsietett Luke poros udvarán, felhúzott kapucnival, hogy össze ne borzolódjon a haja."
 
"
Clary figyelte, ahogy a tűzijáték rakétái millió szikra záporává robbannak szét – szikrákká, amik megfestették odafent az eget, ahogy aranyló tűzcsíkokat maguk után húzva sorra a földre zuhantak, akár az égből aláhulló csillagok."

2. "Az átlagos lány tiszteli az apját."
    "Vár a munka – vigyorgott csintalanul, aztán becsukta maga mögött az ajtót."

3. "Henry még utoljára megállt a domb tetején, mielőtt elhagyta volna otthonát."
    "Melyek elől bárhogy próbálkozna is, nem futhat majd el."

4. "Csak bámultam a dobozhalmot az új hálószobámban, és azt kívántam, bárcsak bekötötték volna már az internetet."
 
 "
Hát, azt én is."

5. "Olyan volt, mint mikor egy szörnyűséges rémálom tart fogva."
    "Kihúztam magam, és elindultam, hogy szembenézzek a sorsommal – miközben a végzetem rendíthetetlenül jött utánam."

6. "Te jó ég, mekkora forróság volt ezen a királyságnak aligha nevezhető helyen!"
    "A neve Aelin Ashryver Galathynius, és nem fél."

7. "Lehet, hogy a lelkem mélyén mindig is össze voltam törve, és örök sötétség honolt bennem."
    "És akkor Tamlin a tudtán kívül bekísérte az Éjszaka udvarának úrnőjét birodalma szívébe."

8. "Amikor a postával megjött a levél, anyám magán kívül volt az örömtől."
  "Ledobtam magamról a takarót, és lendületesen nekiindultam a napnak."

9. "Tudod, én nem akartam félvér lenni."
    "Megkértem Árgust, kísérjen vissza a Hármas bungalóba, hogy összecsomagolhassam a holmimat. Hazamegyek."

10. "Két kézzel szorongattam a kulacsomat, habár a teám már régen kihűlt a fagyos levegőben."
      "Katniss, a Tizenkettedik Körzet nincs többé."

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése