BOOK TAG- Évvégi Book Tag

Ma egy rövid book taget hoztam nektek, amihez az Always Love a Wild Book bloggere adta az ötletet. IDE kattintva elolvashatjátok az ő válaszait is. Nagyon szépen köszönöm, hogy kitölthettem.
Jó olvasást!

1.Milyen könyvet kezdtél el már amit be kell fejezned?
J. K. Rowling-tól a Harry Potter és a Főnix rendjét. Nem rég kezdtem bele, remélem gyorsan fogok vele haladni. Sajnos nem igazán szeretem a filmekben ezt a részt szóval eléggé félek tőle.

2. Van ún. őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az évvégi időszakba?
Nincs. Nem szoktam évszakhoz kötni, amiket olvasok. Akár egy karácsonykor játszódó regényt is képes vagyok nyáron elolvasni.

3.Milyen új megjelenést vársz?
Tavasszal fog megjelenni Tomcsik Nóra Az új idők hősei című regénye, amit már rettenetesen várok. Ezen kívül már 2 éve várom a Mara Dyer-trilógia harmadik részét, valamint már nagyon el szeretném olvasni a Köd és harag udvarát, ami már előrendelhető a Könyvmolyképzőnél.

4.Mi az a három könyv, amit idén még nagyon el szeretnél olvasni?
A Harry Potter és a félvérherceget, a Köd és harag udvarát és az Orgyilkos pengéjét.

5.Van-e olyan könyv, ami még esélyes az év könyve címre?
Nem hiszem, hogy egy hónap alatt bármi kiütné a két kedvencemet az első helyről. Az egyik Tomcsik Nórától Az elveszett ifjúság, a másik pedig Sarah J. Maas-től Az árnyak királynője. Teljesen más műfaj a kettő, talán ez az oka, hogy megférnek egymás mellett a listámon. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, fantasztikusak.


6.Elkezdted-e már a jövő évi tervezést? 
Nem mondanám, hogy kifejezetten a jövő évre terveztem. Nem rég összeírtam egy több mint 80 tételes listát azokról a könyvekről, amiket még nem olvastam, de egy kicsit is szeretnék majd később. Igazából csak azért írtam meg, hogy ha nem tudnám, mihez van kedvem akkor csak megnézem a listát és keresek valamit.

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése