Book Tag - Népszerűtlen Vélemények

Sziasztok! A mai nap egy újabb book taggel érkeztem, amire a Lap lap után bloggerinája hívott ki molyon, akinek IDE kattintva olvashatjátok a válaszait.
Mivel holnap már Szenteste nem kerül ki több bejegyzés karácsonykor a blogra, így itt szeretnék mindenkinek boldog Karácsonyt és kellemes ünnepeket! Jó olvasást a poszthoz!



1.Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett!
Számomra a Segítség youtube-sztár lettem LOL könyv nem volt olyan jó, mint amennyire másoknak tetszik. A LOL könyvek közül csak a Cinder és Ella fogott meg, IDE kattintva olvashatjátok a véleményem róla.

2.Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted!
Hát azért nem mindenki, de elég sokan nem kedvelik az Alkonyat könyveket. Én emiatt a sorozat miatt kezdtem el folyton olvasni, így nem tudnám utálni.

3.Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd!
Ez első ilyen, ami beugrik nekem az a Hex hall-sorozat ahol Sophie Archerrel lesz a végén, mert Cal feláldozza magát és meghal… Nagyon szerettem Cal-t, míg Archert nem igazán kedvelem, pedig tudom, hogy a rajongók többsége érte van oda.

4.Egy népszerű vagy szeretett szereplő, akit nem igazán kedvelsz!
Most lehet, hogy néhányan meg akarnak majd ölni, de én egyszerűen rühellem Draco-t a Harry Potter- sorozatból. Nagyon sokan kedvelik, aminek egyszerűen nem tudom, mi lehet az oka. Előre is bocsánat ezektől a személyektől.

5.Egy népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol!
Nem csak, hogy nem igazán, de egyáltalán nem olvasok a horror műfajban. Semmilyen formában nem foglalkozok vele. Nem nézem, nem olvasom. Már a gondolatra is kiráz a hideg.

6.Egy népszerű szerző, akit nem igazán sikerült megkedvelned!
Cassandra Claire. Egy időben nagyon szerettem a Végzet Ereklyéit, de a Mennyei Tűz városát a ma napig nem voltam képes elolvasni. Most már nem is foglalkoztat egyik könyve sem.

7.Egy népszerű toposz, amiből már eleged van!
Leginkább az LMBTQ könyvek. Nem, nincs semmi bajom a melegekkel vagy bármilyen másfajta beállítottságú emberekkel, mert az ő dolguk, de nem tetszik, ahogy sokszor megpróbálják lenyomni a torkomon az ezzel foglalkozó regényeket. Nem érzek rá vágyat, hogy elolvassam őket, inkább meghagyom annak, aki szereti ezt a műfajt.

8.Egy népszerű sorozat, ami hidegen hagy!
Ez inkább trilógia. A Gonosz fortélyok, mint már említettem az előbb, nem igazán hat meg. Bár az ismerőseim folyton el akarják olvastatni velem…na majd meglátjuk.

9.Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis melyik az a sorozat vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?
Az éhezők viadala utolsó része. Bár a film se lett túl nagy szám, de jobban élveztem, mint a könyvet. A regény nagyon vontatott volt. A filmet csak a színészek tették jobbá számomra, emiatt kedvelem azt jobban, mint a könyvet.


9+1.Egy karakter, akit mindenki más utál, de te szereted!
Nem hiszem, hogy lenne ilyen karakter, de ki tudja. Lehet, hogy csak nem jut eszembe.

Kihívottam: Edmond könyvkuckója bloggere

Virág

2 megjegyzés:

  1. Szia Virág!

    Jók ezek a kihívások! :D Örülök, hogy kitöltötted.

    Ölel: Hollótoll

    VálaszTörlés