Book Tag - Mesevilág Book Tag


Sziasztok! Már egy jó ideje, úgy három hónapja volt, hogy Arwen, az A penchant for fantasy bloggere megválaszolta a Mese világ book taget, amelyet a Prológus csapatának egyik tagja készített. Én pedig, mint hű követője elolvastam és nagyon megtetszett és úgy gondoltam, ha megengedi én is elkészítem nektek valamikor. Mint láthatjátok, áldását adta rá és lejjebb görgetve elolvashatjátok. Arwen válaszait IDE, míg a Prológus csapatáét IDE kattintva olvashatjátok.

HÓFEHÉRKE - a nekrofil herceg: Egy könyv, ami annyira ledöbbentett, hogy szinte már meg is botránkoztál, hogy miért teheti meg ezt veled...:Egyértelműen Sarah J.Maas Üvegtrón sorozata. Egy könyvet nem igazán tudnék kiválasztani. Az egész sorozat, olyan hihetetlenül ledöbbent, hogy csap kapkodod a fejed, hogy ez meg, hogy történhetett

CSIPKERÓZSIKA - álomkór: A könyv, amelyik helyett szívesebben aludtál, mert annyira nem kötött le:
Nekem nem sok ilyen van, mert általában jól választok, az ízlésemnek megfelelően, de tavaly a Könyvfesztiválon zsákbamacskán kiválasztottam Libba Bray-től a Rettentő gyönyörűséget és számomra valami hihetetlenül unalmas volt. Sajnos nem az én műfajom volt az a regény.

HAMUPIPŐKE - a legkisebb lány karrierje - Egy könyv, ami úgy úszott a klisében, akár a nyeletlen balta, te mégis szeretted:
Stephanie Perkins-tól az Anna és a francia csók. Tipikusan új lányos, szerelembe esős regény, de olyan eszméletlenül aranyosan van megírva, hogy akárhányszor el tudom olvasni.

PIROSKA ÉS A FARKAS - félrevezetés: Egy könyv, ami nem az volt, aminek látszott:
Michelle Hodkin-től a Mara Dyer eszmélése. Bár imádom ezt a könyvet, de sose hittem volna, hogy az lesz benne ami.

JANCSI ÉS JULISKA - tökéletes páros: Egy könyv, amelyben a főszereplők tökéletes párost alkotnak, de legalább is minden hibájukkal együtt szerethetőek:
Nekem most egy ilyet kellene mondanom? Rengeteg ilyen van, de a fő kedvencem jelenleg az az Aelin-Rowan páros az Üvegtrón sorozatból.


101 KISKUTYA - ember-nem ember: Egy könyv, amelyben az állatok túlszárnyalták az embereket:
Hát nekem ilyen nem jut eszembe. Vannak regények, amelyekben nagyon fontos egy-egy állat, mint például a Harry Potterben is Hedvig, de számomra nem szárnyalták túl egyikben sem az embereket.

ÓZ, A CSODÁK CSODÁJA - hármas út: Egy könyv, ami megváltoztatta az életedet:
Még hatodikas lehettem körülbelül, amikor rákattantam az Alkonyatra, amitől úgymond könyvmoly lettem, így talán ez az, ami megváltoztatta az életemet, de ahhoz, hogy az legyek, aki most vagyok, ahhoz rengeteg könyv hozzáadott. Felsorolni is alig lehetne.

ANASZTÁZIA - túlélés: Egy könyv, amelyet magaddal vinnél egy lakatlan szigetre:
Komolyan mondom, hogy ma utoljára írom ezt le, de Sarah J. Maas-tól A tűz örököse (Üvegtrón 3.). Ez az a könyv, amit bármikor, akárhányszor el tudnék olvasni, mivel jelenleg ez a kedvenc könyvem, de természetesen van még sok-sok regény, amelyet szívesen vinnék magammal. Ha kilehetne játszani a rendszert azt mondanám viszem az e-bookomat a több száz könyvemmel. :D

kép forrása:
http://meseolvasok.network.hu/kepek/klubkepek/mesevilag

Virág

2 megjegyzés:

  1. Kedves Virág!

    Most már fenemód kíváncsi vagyok arra az Üvegtrón sorozatra, ha már ennyit áradozol róla :D
    Kellemes bejegyzés volt. Csak így tovább!

    Ölel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp el kell olvasnod! Egyik legkülönlegesebb, legjobb olvasmány. Köszönöm, hogy elolvastad és hogy bíztatsz.

      Puszil: Virág

      Törlés