Kedvenc filmek Movie Tag


1. Melyik volt az első meghatározó film, amit láttál? 
Huha…na ez egy nagyon nehéz kérdés. Rengeteg filmet nézek, de anyukámmal régen megnéztem a Dirty Dancing-et, mind a kettőt és mivel nagyon szeretek táncolni ezért már első látásra bele szerettem a filmekbe. Másoktól eltérően én a második részét jobban szeretem a latin-amerikai zenék és táncom miatt, de anyukámnak örökre az első rész  lesz a kedvenc.
2. Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál? 
Az Elcserélt lányok című sorozat, mivel jelenleg is azt nézem.
3. Mik a kedvenc filmjeid? 
Korlátok nélkül- Ha rossz jegy vagy bármi egyéb miatt „összezuhanok” akkor mindig ezt nézem meg, mert mindig emlékeztet arra, hogy ha kitartó vagy akkor eléred azt, amit szeretnél.
A szépség és a szörnyeteg- Itt a meseváltozatra gondolok. Anyukám mesélte, hogy kiskoromban naponta akár többször is megnéztem, most már ennyiszer azért nem nézem meg, de még most is az egyik legkedvencebb mesém.
Mentőexpedíció- Igazság szerint leginkább Matt Damon az akit imádok benne és a sztori is nagyon jó, de az alakítása az, ami nagyon megtetszett ebben a filmben.
4. Te milyen műfajú filmben lennél karakter?
Fantasy vagy történelmi.
5. Ki játszana téged egy filmben? 
Fogalmam sincs. Ezen még sose gondolkodtam és nem is jut eszembe olyan színésznő, akit el tudnék képzelni, hogy eljátszon engem.
6. Mi a top 3 kedvenc sorozatod? 
Trónok harca ( Köszi apa, hogy megnézetted velem. <3)
Az uralkodónő
Hazug csajok társasága
7. Mi idegesít legjobban egy filmben?
Amikor nyivákolnak benne. Egyszer apukám feleségével megnéztük félig az Elfújta a szél című filmet. Abban a néger kislánynak olyan nyivákolós hangja volt, hogy 5 perc után már fájt tőle a fejem.
8. Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni? 
Lehet, hogy valaki most végezni akar majd velem, de a Family Guy. Talán 1 vagy 2 részt láttam belőle, mert a bátyám szokta nézni, de nekem egyáltalán nem jön be.
9. Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen?
Matt Damon, Lauren Graham, Jennifer Aniston
Lenne még több is, de ide azt hiszem három bőven elég. :)
10. Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni? 
Huhh...hát igazság szerint a jelenlegi filmek közül túl nagy kedvencem nincsen, de ami tényleg tetszett az Az igazi csoda volt. Egy nagyon jó film, átérezhető, sokszor vicces, de amikor kell akkor egy nagyon komoly, érzelmes film.


Virág

2 megjegyzés:

  1. Kedves Virág!

    Érdekes bejegyzés volt, köszönöm. ^^ Legalább egy kicsit jobban megismertelek és tudom, hogy milyen filmre hívjalak el moziba.
    További sok sikert a blogoláshoz!

    Ui.: Figyelj a szóismétlésekre.


    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanra már rájöttemr hogy van amit kihagytam, pedig zseniális film. Az a mozizás jól hangzik. Köszi a figyelmeztetést. :)

      Törlés