Book Tag - Rapid Book Tag

Ma egy book taggel érkeztem, amihez az ötletet a J'adore des livres avagy Könyvimádat felsőfokon bloggerinája adta. Még egyszer szeretném megköszönni neki, hogy elkészíthettem ezt a bejegyzést. IDE kattintva elolvashatjátok az ő válaszait is.

1. PUHA VAGY KEMÉNYTÁBLÁS KÖNYV?
Egyértelműen keménytáblás. Igaz, hogy a puha táblásat kényelmesebb olvasni, de olyan könnyen tönkre megy a borítás, míg a keményborító nem. A puhaborításnál két perc alatt feljön a sarok és ez rettenetesen idegesítő, pedig annyira vigyázni szoktam, de nem sokat használ.

2. ONLINE VAGY KÖNYVESBOLTI VÁSÁRLÁS?
Igazából mindkettő. Mostanában nem igazán rendelte online, de nagyon szeretem a könyvmolyképzőt, viszont nincs, ilyen bolt a közelemben szóval tőlük mindig online rendelek, A többi könyvet könyvesboltban veszem.

3. TRILÓGIÁK VAGY SOROZATOK?
Több trilógiát olvasok, mint sorozatot, de az utóbbit jobban szeretem, mert tovább tudom élvezni a világot, történetet, amit az író megalkotott.

4. HŐSÖK VAGY ROSSZFIÚK?
Ha belegondolok, inkább rosszfiúk, akik a későbbiekben jellemfejlődésen mennek keresztül, de a hősöket sem vetem meg.

5. MELYIK AZ AZ EGY KÖNYV, AMIT MINDENKIVEL ELOLVASTATNÁL?
Ez inkább egy trilógia. Kerstin Gier-től az Időtlen szerelem trilógia (Rubinvörös, Zafírkék, Smaragdzöld). Már jó pár éve olvastam először, de az óta is a kedvenc könyveim.

6. AJÁNLJ EGY ALULÉRTÉKELT KÖNYVET.
Kelly Oram-tól a Cinder és Ella. Sokan, mivel LOL könyv, azt gondolják, hogy egy sablonos, könnyed kis olvasmány, pedig szerintem igen is egy nagyon komoly témát, a külső miatti elítélést foglalja magába.

7. MELYIK VOLT AZ UTOLSÓ KÖNYV, AMIT BEFEJEZTÉL?
Sarah J. Maas-től A tűz örököse. Fantasztikus könyv.

8. MELYIK VOLT AZ UTOLSÓ KÖNYV, AMIT MEGVETTÉL?
Jennifer L. Amentraut-tól az Ónix. Bár már elég rég olvastam, de próbálom beszerezni a sorozatot.

9. MI VOLT A LEGFURCSÁBB DOLOG, AMIT VALAHA HASZNÁLTÁL KÖNYVJELZŐNEK?
Nem igazán használok furcsa dolgokat. Ha nincs normális könyvjelzőm, akkor leginkább zsebkendőt vagy blokkot használok.

10. HASZNÁLT KÖNYVEK: IGEN VAGY NEM?
Természetesen igen. Egy könyv semmivel sem ér kevesebbet azért, mert használt. Az Elfújta a szél című könyvet is 600 forintért szereztem be használtan, de nincs semmi baja.

11. KARAKTEREK VAGY CSELEKMÉNY?
Úgy gondolom, hogy mindkettő egyaránt fontos. Egy jó cselekmény nem ér sokat rossz,idegesítő szereplőkkel és ugyan így fordítva.

12. HOSSZÚ VAGY RÖVID KÖNYVEK?
Inkább hosszú. Minél terjedelmesebb egy könyv, annál tovább élvezhetem. Ettől függetlenül a rövid könyvek is lehetnek jók, sőt van a kedvenceim között rövid terjedelmű is.

13. HOSSZÚ VAGY RÖVID FEJEZETEK?
Huh… fogalmam sincs. Nem igazán szoktam figyelni a fejezetek terjedelmét.

14. NEVEZD MEG AZ ELSŐ HÁROM KÖNYVET, AMI ESZEDBE JUT.
Jane Austen: Büszkeség és balítélet,Tomcsik Nóra: A változások kora, Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan - A hófehér másvilág

15. MIK AZOK A KÖNYVEK, AMIK MEGNEVETETTNEK VAGY MEGSIRATNAK?
Megsiratni talán Katja Millay-től a Nyugalom tengere és pont tegnap Tomcsik Nórától Az elveszett ifjúság, megnevettetni sok könyv szokott. Bármi, amiben egy kis humor található. Elég könnyű engem megnevettetni.

16. A MI VILÁGUNK VAGY KITALÁLT VILÁGOK?
Akármelyik jöhet. Mindkettőt ugyanúgy szeretem. Ha az egyikből már túl sok akkor fogom a másikat és így fordítva is.

17. ÍTÉLSZ KÖNYVET BORÍTÓ ALAPJÁN?
Inkább azt mondom, hogy a mércém egy elég nagy súlyát fektetem egy borítóra, de mindenképp a fülszöveg az, ami eldönti, hogy elolvasom-e vagy sem. Nagyon sokat adok még a molyos és baráti véleményekre. Ez a három dolog, ami alapján könyvet veszek: fülszöveg, borító, vélemények.

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése