Rólam

Úgy gondoltam, hogy jó lenne, ha egy kicsit megismernétek így most egy bemutatkozó poszttal érkeztem.


Üdvözöllek titeket az Időtlen Időkig oldalán. Virág vagyok,18 éves. Jó sokáig gondolkodtam, hogy belefogjak-e ebbe a blogba, rengetegen rágták érte a fülemet, de örülök, hogy belevágtam. Nem rég végeztem a gimnáziumban és reményeim szerint szeptemberben már egy budapesti egyetem falai között lézenghetek tovább. Nagyon szeretem a kézműves dolgokat, kötni, fonni, csomózni. Mindenféle művészettel kapcsolatos dologért rajongok, igaz hogy nem nagyon értek hozzá, de ez nem igazán akadályoz semmiben. :)
 4 éves korom óta táncolok, szeretem a zenét, a barátaimmal lenni bár azt ki nem szeret, és mint ahogy a blogból is kiderülhetett már számotokra, nagyon szeretek olvasni. Rengeteg fajta könyvet olvasok, de a horror az, amire semmivel sem tudnak rávenni az emberek. 

 Remélem, hogy tetszeni fognak a bejegyzések és ha bármi ötleted lenne, mit szeretnél még látni az oldalon írj nekem hozzászólást vagy a facebook-on üzenetet. Örömmel fogadom a jó ötleteket.

A bejegyzés végére itt hagynám nektek a kedvenc idézetemet. A családtagjaim és a barátaim mindig azt mondják, hogy nagyon illik rám.
          "A világ egy boldogabb hely lenne, ha az emberek többet mosolyognának."

Virág

6 megjegyzés:

  1. kedves Virág!

    Igazán sokrétű és kreatív embernek tűnsz leírás alapján. Találkozásunk után pedig biztos állíthatom, hogy kedves vagy és jó társaság. Remélem összefutunk máskor is ÍBO-talikon.

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy és bizton állíthatom, hogy te is 3gy fantasztikus és kreatív személyiség vagy. Én is remélem, hogy még találkozunk és ne aggódj... nem úszod meg, hogy felkerüljön rólad is a kép :D

      Törlés
    2. Köszönöm :D
      Viszont a képpel azért csínján... Nem szeretem keverni a szezont a fazonnal azaz, Hollótollat a hétköznapi énemmel. Igazából már csak megszokásból. XD
      Szóval nyugodtan tegyél fel képet, csak ne rakj kérlek egy nagy vörös nyilat, hogy ,,az ott a ott ő."

      Törlés
    3. Jajy dehogy. Nyugi. Nincsenek ilyen elvetemült szándékaim. :)

      Törlés
    4. Akkor jó. Bár úgy se tudja senki, ki is az a Hollótoll. Na de majd egyszer! (álmaimban salala)

      Törlés
    5. Ajj ez egyáltalán nem igaz. :D

      Törlés